onsdag den 23. januar 2013

Ikke bare en almindelig Onsdag morgen....

For i dag er det min fødselsdag...

Og at blive vækket af en familie der har lavet morgenbord og friskbagte boller, kaffe og pakker er altså en god start på dagen...

Her er noget af det der blev åbnet, pakken med mint/ingefær pastiller har Pelle selv købt til mig for egne penge... (Blev jeg rørt? Jep!) og stakken med hjemmestikkede karklude fik jeg af Esters dagpleje (kunne jeg linke fra the pad, ville der være et lige her... Og det ville føre til solstraale.blogspot.com ).

Har selv en fødselsdags ting i ærmet, men mere om det senere...

4 kommentarer:

Willemoes sagde ...

Så skal du jo have et stort tillykke med på vejen fra mig! :) Jeg håber du får en dejlig dag.

Anita sagde ...

Stort tillykke til dig :) Hvor sødt at han selv har købt en lille ting. Ha en rigtig skøn dag :)

Unknown sagde ...

Hip hurra og tillykke !
Fødselsdage er bare gode at have :)

Unknown sagde ...

1000 tak, dejligt med hilsner herinde :-)
God aften til alle

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...